5 Şubat 2014 Çarşamba

5 Şubat 2014 - Marcus ve Aurelia

Marcus ve Aurelia

Bu gun 100 yen dukkanına kısa bır alışveriş etmek için girdik. (Ne alırsan 100 yen * 2 tl)

Yuka birşeyler arıyordu, benimse dükkana olan ilgim rakamla 0, yazıyla sıfırdı. Ta ki Marcus ve Aurelia yı görene dek... o an Marcus ve Aurelia olduklarını bilmedim. İki sevimli minik kaktüstü gördüğüm. Bizi al diye seslendiler. Değerlerinin bilinmediği bu mekanda birbirlerine sokulmuş oyle mahsun bekliyorlardı.Onları  aldım. Geri dönüş yolunda arabadaö hem de bambaşka bir konu hakkında Yuuka ile muhabet ederken aniden bilincime yeni bir mesaj düştü : " Onlar gardiyanlar. Siz Turkiyeye gittiginizde evinizin enerjisini koruyacaklar."

Aksam yemeginden sonra kaktusleri karsima aldim ve onlara hosgeldin suyu verdim. onlarin eerjisine baglanarak sevgimi onlara hissetirdim ve onlarin saf yasam enerjisini hissettim.

Adiniz ne olsun diye sordum. Yine aniden (hep aniden gelir ) "Marcus ve Aurelia " isimleri aklimda yanip sondu.

Ufak saksilarinin ustune yesil akrilik boya ile isimlerini yazdim.

Heaven Earth Healing House"un gardiyanlari; Markus ve Aurelia, bize hosgeldiniz.



 +

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder